HjemBehandlingstilbud7 Fjell FysioterapiBedriftsavtaleIdrettslagBestill timelukk meny

Hold dine ansatte friske

7 Fjell fysioterapi tilbyr bedriftsmassasje, som innebærer at en fysioterapeut kommer til din bedrift og bidrar til å forebygge og behandle skader og slitasje. Mange ansatte har muskelknuter/triggerpunkter som kan redusere muligheten for å fungere optimalt i arbeid. Dette har vært en stor suksess hos våre samarbeidspartnere.

Pris etter avtale.

Kontakt for mer informasjon

E-post: jose@7fjellfysioterapi.no

Hvorfor Fysioterapi?

Riktig diagnose på et tidlig stadium er avgjørende for et kortere behandlingsforløp. Når samspillet mellom muskler, ledd og nervesystem ikke fungerer, kan smerter oppstå som et resultat av den reduserte funksjonaliteten. Ryggsmerter, nakkesmerter, hofteproblemer og problemer i andre deler av kroppen kan skyldes skade eller sykdom, men kan også komme av stivhet i ledd og muskler.

Vi finner sammen frem til riktig behandling, med langsiktige mål for kroppen.

7 Fjell Fysio samarbeider med flere forsikringsselskap, idrettslag og bedrifter i Bergen.

"7 Fjell Fysioterapi er et bra tilskudd for oss i arbeidsdagen på Hansen Protection AS. Vi ser en bedring på belastningsplager og har mindre fravær. Vi har samarbeidet med 7 FJell i flere år og kommer å fortsette samarbeidet i mange år framover. Jose er hyggelig og flink og gjør en god jobb."

- Hansen Protection AS

"José har jobbet for oss i 3 år med bedriftbehandling / massasje og vi håper att samarbeidet fortsetter videre i mange år fremover. Som fysioterapeut er han veldig profesjonell. Lytter til hver enkelt og er innstilt på å sette opp ekstra behandling hvis det trengs. Som menneske er han alltid blid og positiv. Som sammarbeidspartner er han dyktig, holder avtaler og tidspunkter. Selve behandlingsordningen kan også anbefales - etter mange års erfaring ser vi at sykefraværet holder seg lavt hos oss og regelmessig behandling / massasje bidrar ikke minst til bedre arbeidsmiljø."

- LID Revisjon

José har jobbet for oss fra februar 2018 med regelmessig forebyggende behandling/massasje. Han er en blid og positiv kar som er flink å lytte til hver enkelt medarbeider. Ordningen er blitt tatt svært godt imot av våre ansatte og er et positivt bidrag til selskapets arbeidsmiljø.

- Revisorgruppen Hordaland AS